Wat valt allemaal onder rebranding?
Logo
Het logo is het gezicht van je merk of bedrijf. Door fusies, uitbreiding van je markt of andere oorzaken kan het zijn dat je logo aan vervanging toe is. Wil je een logo ‘from scratch’, bestaande logo’s optimaliseren en aanpassen of van twee logo’s één maken? De Signers kan je helpen met dit onderdeel van rebranding.
Interieur
Bij rebranding hoort ook een nieuwe look & feel binnen in jouw werkruimte. Of dit nu een kantoor of een werkplaats is. Jouw bedrijfskleuren, logo of andere kenmerken moeten hierin terugkomen. Zo creëer je een sterk bedrijfsprofiel. Denk aan muurstickers, vloerstickers, spandoeken, drukwerk en folies.
exterieur
Jouw veranderende bedrijfsprofiel wil je natuurlijk ook naar buiten communiceren. Je kunt bijvoorbeeld de buitenkant van je pand aankleden met de kleuren en het logo van jouw merk. Je bedrijfsnaam op het pand in freesletters en gebruik maken van lichtreclame. Ook wil je natuurlijk dat (potentiele) klanten jouw bedrijf goed kunnen vinden, dit kun je doen door gebruik te maken van de juiste bewegwijzering. Dit zijn allemaal onderdelen waar je aan kunt denken bij rebranding en waar wij jou graag zouden helpen.